Новоайдарська громада
Луганська область, Щастинський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Розпорядження від 06.06.2023 року №38

Дата: 11.10.2023 14:44
Кількість переглядів: 47

Фото без опису

Додаток 1 до розпорядження

начальника селищної військової

адміністрації Щастинського району

Луганської області

від 06.06.2023 року № 38

 

 

4.3.3 Розбудова інфраструктури, яка сприяє підвищенню громадської безпеки, в тому числі запобігання наслідкам воєнних дій, наслідкам COVID-19, пожежам з урахуванням гендерного та інклюзивного підходу.

Мета - запобігання виникненню надзвичайних ситуацій; оперативне проведення рятувальних робіт з метою зменшення кількості загиблих та травмованих людей; створення ефективних сил цивільного захисту для зменшення ризику виникнення надзвичайних ситуацій та досягнення гарантованого рівня захисту населення і території громади від їх наслідків; всебічне сприяння відсічі збройної агресії російської федерації, деоккупації території Новоайдарської селищної територіальної громади та подолання її наслідків; запобігання і ліквідація наслідків пожеж та надзвичайних ситуацій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України. Проведення заходів з охорони праці, створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам на виробництві та професійним захворюванням.

На території громади згідно «Переліку потенційно небезпечних об’єктів та об’єктів підвищеної небезпеки» розташовано 15 паспортизованих об’єктів, з них: хімічно-небезпечні – 1, та 22 об’єкта, що підлягають паспортизації.

На теперішній час непридатних та заборонених до використання в сільському господарстві хімічних засобів захисту рослин на території громади немає.

Забезпечення населення й особового складу спеціалізованих формувань цивільного захисту громади засобами радіаційного та хімічного захисту є важливою складовою у забезпеченні безпеки населення, яке може потрапити до зони можливого хімічного забруднення.

Лісові пожежі впливають негативно на лісові екологічні системи. Виникають вони як від природних факторів (тривалий період сухої погоди, низька відносна вологість повітря, високий температурний фон), так і з провини людей внаслідок необережного поводження з вогнем. Основною причиною виникнення пожеж у лісах є недотримання вимог правил пожежної безпеки в лісах України. З вини населення виникає 96-98 % лісових пожеж. Підвищенню пожежної небезпеки в лісах сприяють вітрові засушливі погодні умови (4-5 клас пожежної небезпеки) та постійне збільшення частоти відвідувань лісів населенням.

Відповідно до Державного класифікатора надзвичайних ситуацій і Класифікаційних кодів та ознак надзвичайних ситуацій в районі зафіксована 1 надзвичайна ситуація природного характеру. На початку пожежонебезпечного періоду (квітень-травень) основна кількість лісових пожеж виникає внаслідок підпалів сухої рослинності на полях, базових дорогах і пустирях. Значно підвищує пожежну небезпеку та ймовірність загоряння лісів безпосередня близькість від них, розгалуженої сітки шляхів. Лісовими масивами проходять нафто- і газопроводи, лінії електропередач та залізничні шляхи.

Небезпеку лісових пожеж для населення становить не тільки пряма дія вогню, а й велика ймовірність отруєння внаслідок сильного задимлення атмосфери.

За 5 місяців 2021 року спостерігалось зменшення кількості пожеж у порівнянні з аналогічним періодом 2020 роком на 42 % (60 пожеж у 2021 році, 104 у 2020 році). На 15 % зменшилась сума прямого матеріального збитку від пожеж (797 тис. грн. у 2021 році, 934 тис. грн. у 2020 році). Майже у 6 разів зменшилась сума врятованих матеріальних цінностей від пожеж (3780 тис. грн. у 2021 році, 22502 тис. грн. у 2020 році).

Зменшилась кількість трагічних випадків - на пожежах у 2021 році не зареєстровано загибель (2020 р. - 1 чол.).

Збільшилась кількість травмованих на пожежах 1 чол. у 2021 році (2020 р. - 0 чол.).

Врятованих людей на пожежах не зареєстровано (2020 р. – 0).

Пожеж на підконтрольних об’єктах ДПН не зареєстровано (2020 р. – 1).

Необхідно відмітити, що найбільша кількість пожеж виникли з причини:

§  необережне поводження з вогнем – 54.

§  порушення правил монтажу та експлуатації електрообладнання – 4.

§  порушення правил монтажу та експлуатації пічного опалення –2.

По місцю виникнення пожежі розподіляються таким чином:

§  житловий сектор – 9.

§  відкрита територія (сухої трави, очерету, тощо) – 50.

§  транспортні засоби –1.

 За 5 місяців 2021 року в журналі реєстрації інформації про пожежі та обліку пожеж було зареєстровано – 66 повідомлень про пожежу з яких:

§  підлягає обліку – 60 повідомлень.

§  інформація про пожежу не підтвердилась – 3 повідомлення.

- з яких – 1 спрацювання УАПС

§  обліку не підлягає відповідно до ПКМУ – 3 повідомлення.

Данні матеріали направлено до Щастинського РВП ГУ НП України в Луганській області.

Станом на 01.06.2021 р. співробітниками ДСНС спільно з працівниками «Новоайдарське ГМГ», Новоайдарським РПВ ГУ НП, Щастинською РДА було проведено більше 20 рейдових патрулювань населених пунктів та лісових масивів. Під час патрулювань було складено 3 адміністративних протоколи на порушників за ст. 77-1 КУпАП.

Також, що тижня проводились 2-3 інформаційно-роз’яснювальних рейди під час яких проводяться інструктажі населення та розповсюджуються друковані матеріали за темами «Додержання правил пожежної безпеки в побуті», «Мінна безпека», «Коронавірус: профілактика, інфікування і поширення».

 

 

Основні завдання:

- реалізація державної політики у сфері цивільного захисту населення, забезпечення готовності органів управління цивільного захисту, місцевої влади та підпорядкованих їм сил і засобів до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;

- забезпечення гарантованого рівня безпеки особистості, суспільства та навколишнього середовища в межах показників прийнятного ризику;

- створення умов щодо захисту населення від надзвичайних ситуацій, у т. ч. військового характеру, шляхом запобігання зазначених ситуацій, ліквідації їх наслідків, надання допомоги постраждалим та максимально можливе зменшення ризику їх виникнення;

- покращення матеріально-технічного забезпечення Головного управління СБУ в Донецькій та Луганській областях (за рахунок передачі субвенції з місцевого бюджету Державному бюджету для забезпечення: паливо-мастильними матеріалами, запасними частинами для службових автомобілів, можливістю проводити поточний ремонт службових автомобілів та ін.);

- відновлення системи оповіщення, впровадження систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення на об’єктах, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави у галузях центрального водопостачання, об’єктів підвищеної небезпеки;

- розробка та реалізація заходів, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки;

- безпечне проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

- уточнення планів реагування на надзвичайні ситуації, планів локалізації та ліквідації наслідків аварій керівниками підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності;

- поновлення резервів матеріальних та фінансових ресурсів усіх рівнів у разі їх використання за призначенням;

- обладнання та облаштування засобами порятунку місць масового відпочинку населення на водних об'єктах;

- проведення обкосів населених пунктів на території покинутих домогосподарств;

- проведення оборювання населених пунктів для створення мінералізованих смуг;

- проведення роз’яснювальної роботи серед населення щодо дотримання  правил поведінки на польових та лісових масивах через ймовірність виникнення пожеж в природних екосистемах, на водоймах, в місцях масового відпочинку, при збиранні та вживанні грибів;

- зменшення кількості випадків виробничого травматизму;

- поліпшення системи управління охороною праці;

- підвищення рівня знань з безпечної організації виконання робіт керівників, спеціалістів підприємств, працівників установ та організацій міста усіх форм власності;

- визначення вулиць, які потребують облаштування тротуарами і пішохідними переходами з урахуванням потреб осіб з обмеженими можливостями;

- визначення місць для створення центрів безпеки в громаді;

- оновлення/встановлення систем вуличного освітлення;

- взаємодія громадськості та представників ОМС в питаннях громадської безпеки шляхом реалізації безпекових проєктів.

 

Очікувані результати:

  • ефективне виконання завдань щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та воєнних дій;

  • своєчасне проведення заходів, спрямованих на захист населення, природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій з мінімальними витратами фінансових та матеріальних ресурсів;

  • зменшення ризиків (передумов) виникнення надзвичайних ситуацій;

  • проведення розмінування територій для захисту населення від наслідків воєнних дій;

  • розширення можливостей аварійно-рятувальних служб, служб цивільного захисту з проведення рятувальних робіт, а також покращення стану матеріально-технічного забезпечення пожежно-рятувальних підрозділів;

  • передача субвенції з місцевого бюджету до Державного бюджету для запобігання виникнення надзвичайних ситуацій, оперативного реагування на них та забезпечення пожежної безпеки на території населених пунктів Новоайдарської селищної територіальної громади;

  • поліпшення умов праці на виробництві;

  • зменшення кількості аварій, нещасних випадків на виробництві, професійних захворювань.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано