Відділ освіти Новоайдарської селищної ради інформує
ОБГРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення
на виконання підпункту 3 пункту 3 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
Показник |
Опис |
||||||
Номер закупівлі |
UA-2022-01-04-004821-c |
||||||
Предмет закупівлі |
Молоко (ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки) |
||||||
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі |
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ: - продукція, що вказана в тендерній документації, має постачатися дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника; - продукція повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування.
Технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати Санітарним правилам для підприємств продовольчої торгівлі, технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України. Учасник повинен дотримуватись умов температурного режиму для продуктів харчування, які цього потребують при їх зберіганні та перевезенні. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Учасник повинен дотримуватись строків придатності продуктів харчування. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО). Учасник повинен дотримуватись таких нормативних документів: - ЗУ № 2639-VIII «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів»; - ЗУ № 142-V від 14.09.2006р. «Про дитяче харчування». Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України (ДСТУ, тощо), обов’язково відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР (зі змінами) (надати сканований з оригіналу гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності та у разі її використання)). Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції скановану з оригіналу довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання), в якій гарантує, що при кожній поставці товару буде надавати Замовнику копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару (декларацію виробника (імпортера) та/або висновок державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або сертифікат відповідності, та/або копію посвідчення про якість, та/або копію результату дослідження показників хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів та інші документи, що передбачені чинним законодавством України).
Для підтвердження відповідності учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при реалізації харчових продуктів; - Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий не більше 6-місячної давнини від дати подання тендерної пропозиції для участі в цих торгах (сканкопію з оригіналу); - Копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, на яких будуть здійснюватися постачання продукції. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він подає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів перевізника або Орендодавця, з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику або Орендодавцю та підтверджені документально: копію правовстановлюючих документів перевізника або орендодавця на автотранспорт; - Копії договорів на проведення дезінфекції автотранспорту (дійсний впродовж 2022 року), що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі; - Копії договорів на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень (дійсний впродовж 2022 року); - Копію посвідчення про якість та/або декларація виробника на товар.
|
||||||
Очікувана вартість та/або розмір бюджетного призначення |
Очікувану вартість закупівлі розраховано на підставі (діючий договір про закупівлю, комерційні пропозиції постачальників на ринку товару, послуги) у розмірі 147000,00 грн. |